به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    کمپانی اسپانیایی ado از تولید انواع تجهیزات ترافیکی است. چراغ راهنمایی های تولید شده در این برند بهترین کیفیت را داشته و از تکنولوژی جدید جهت ساختن آنها استفاده شده است.

    چراغ راهنمایی

    Promstahl یک برند هلندی است که در تولید انواع تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد. چراغ راهنمایی این برند از مدل های بسیار مرغوب بوده و تنوع بسیار زیادی دارد.

    چراغ راهنمایی

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده تجهیزات ترافیکی در ایران است. این برند نیز در زمینه تولید انواع چراغ راهنمایی فعالیت داشته و علاوه بر تولید محصلات را نصب و گارانتی می نماید.

    چراغ راهنمایی

    Setga یکی دیگر از برندهای فعال در زمینه تولید تجهیزات ترافیکی مدرن است. در تولیدات این برند از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اتفاده شده و محصولات آن شهر را زیباتر از قبل مینماید.

    چراغ راهنمایی

    CAME URBACO برندی آمریکایی است که در زمینه تولید انواع تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد. تولیدات این برند نیز مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد.

    چراغ راهنمایی

    malihe
    سه شنبه 31 تير 1399 - 20:19
    بازدید : 378

    کله قندی ترافیکی - مخروط ترافیکی

    برای برقراری و افزایش ایمنی راه و جاده ها از انواع وسایل هشدار دهنده‌ استفاده می‌شود. مخروط‌ ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفهی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند. مخروط ترافیکی در میان کاربران به نام های گوناگونی شناخته می شود، از جمله: کله قندی ترافیکییا پلاستیکی، مانع کله قندی، قندیل، مخروط ایمنی و....

    همان‌طور که از نام مخروط‌ مشخص است، این محصول ظاهری مخروطی شکل دارد. مخروط‌ ها دارای سطح مقطع بزرگ و پایه ای محکم در قسمت پایینی هستند، که قابلیت ایستایی مناسبی به آن‌ها می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد بر روی سطوح شیب‌دار نیز از آن‌ها استفاده کند. مخروط ترافیکی حتی بدون استفاده از پیچ و رولپلاک هم قابل استفاده بوده و بر روی سطح زمین قرار می گیرند.

    کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. اين تجهیزات ترافیکی و ایمنی را مي توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خيابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافيک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

    همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد. به دلیل نوع کاربرد کله قندی ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی انواع مختلف کله قندی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرض می دارد.

    کله قندی

    malihe
    دوشنبه 30 تير 1399 - 1:32
    بازدید : 382

    lappset از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بازی پارکه که شامل تاب و سرسره فلزی و پلی اوتان می شود، می باشد. محصولات این برند بسیار زیبا و خلاقانه است.

    تاب سرسره

    Playworld از برندهای بسیار در زمینه تولید تجهیزات بازی است. از مهمترین تجهیزات بازی تولید شده در این برند تاب سرسره ترکیبی از فلز و پلی اورتان می باشد.

    تاب سرسره

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره فلزی، تاب سرسره پلی اورتان، تاب ویلایی و ... می باشد. این برند تولیدات بسیار متنوعی دارد. رعایت امنیت حین بازی و با کیفیت بودن مواد اولیه مهمترین ویژگیهای تولیدات این برند است.

    تاب سرسره

    Proludic از برندهای نامی دنیا در تولید تجهیزات بازی پارکی است. این شرکت در تولید محصولات خود سن کودکان را ملاک قرار داده و سعی دارد متناسب با گروه سنی متفاوت تجهیزات بازی را طراحی نماید.

    تاب سرسره

    Berliner نیز از برندهای تولید کننده تجهیزات بازی است. این برند نیز باتولید تاب سرسره پارکی تلاش دارد پارک ها به زیباترین محل بازی بچه ها تبدیل کرده و حس کنجکاوی آنها را ارضا نماید.

    تاب سرسره

    malihe
    شنبه 28 تير 1399 - 16:30
    بازدید : 529

    دستکش ضد برش استاد کار

    دستکش استادکار پوششی مناسب در برابر اشیا و دستگاه های برنده بوده و انواع مختلفی دارد. بدنه ی برخی از انواع دستکش ضد برش استاد کار، به صورتتمام پنبه ای با درصد بالایی از نخ می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع این محصول می شود. استفاده از پوشش های مختلفی چون پلی استر یا لاتکس طبیعی و ... نیز در قیمت این دستکش ایمنی تاثیر می گذارد. داشتن قابلیت تهویه ی هوا که مانع از عرق کردن دستان کاربر می شود و همچنین استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا که بر طول عمر این محصول افزایش می دهد و همچنین جلوگیری از بروز حساسیت تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد.

    انواعی از دستکش کار استاد کار که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها می باشند برای استفاده در صنایع شیمیایی مناسب هستند. اگر در مشاغلی که با وسایل تیز و برنده و یا خطرات فیزیکی و مکانیکیسر و کار دارد، مشغول به کار هستید، استفاده از دستکش ضد برش با روکش نیتریلی را پیشنهاد می کنیم. زیرا مقاومت آن بسیار بالا بوده و با این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بالا است؛ اما از ارزش خرید قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

    اگر در ساخت دستکش ضد برش تمامی استانداردها، چون استفاده از مواد اولیه با کیفیت، داشتن کفی زبر به منظور گرفتن راحت اشیا، تهویه هوا و ضخامت مناسب و ... رعایت شده باشد، قیمت دستکش ضد برش استاد کار بالا خواهد بود. اما توجه به قابلیت های این محصول و حفظ ایمنی دست ها، ارزش پرداخت این هزینه ی نسبتاً بالا را دارد. ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش ضد برش استاد کار را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند.

    دستکش ایمنی

    malihe
    جمعه 27 تير 1399 - 15:15
    بازدید : 390

    deroma از بزرگترین تولید کنندگان انواع مبلمان شهری علی الخصوص گلدان سیمانی، بتنی، کامپوزیت و... است. این برند در زمینه طراحی و دیزاین نیز فعالیت دارد.

    گلدان

    Skulpturfabriken یک برند سوئیسی است که در زمینه تولید انواع گلدان سیمانی کوچک فعالیت دارد. محصولات این برند برای استفاده در منازل تولید می شود.

    گلدان

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری است. این برند در زمینه تولید انوع گلدان سیمانی در ابعاد مختلف فعالیت دارد.

    گلدان

    KAMA یک شرکت هلندی است که در زمینه تولید مبلمان شهری و دیزاین مکان های مختلف فعالیت دارد. گلدان های سیمانی این برند از زیبایی فوق العاده ای بر خوردار اند.

    گلدان

    Lab123 از دیگر برندهای نامی در زمینه تولید مبلمان شهری است. گلدان سیمانی این برند زیبایی زیادی دارد و در ابعاد مختلف تولید می شوند.

    گلدان

    malihe
    چهارشنبه 25 تير 1399 - 17:41
    بازدید : 368
    برچسب‌ها : گلدان سیمانی,

    کلاه ایمنی jsp که از آن به عنوان کلاه کار ساختمانی هم یاد می شود با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن و همچنین تجهیزاتی کهبه آن متصل می شود، قیمت گذاری می شود. این محصول با استفاده از پلی اتیلن فشرده ساخته می شود. به همین سبب هم می تواند قسمت سر کارگران و مهندسان ساختمانی را در صورت سقوط اشیا و یا موارد دیگر حفظ کند. قیمت کلام ایمنی جی اس پی در مقایسه با کلاه های ایمنی دیگر مناسب است و به همین دلیل هم اکثر کارگران می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و استفاده کنند.

    در کلاه کار ساختمانی از بند تنظیم سر ریگلاژی و نوار نگه دارنده به منظور کاهش شدت ضربات وارده و حفظ تعادل کلاه بر روی سر استفاده شده است. این کلاه ها دارای نوار عرق گیر، بند چانه  و ضربه گیر مقاوم می باشند که این موضوع بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. البته مورد دیگری که باعث شده تا برخی از انواع کلاه ایمنیJSP نسبت به انواع دیگر آن گران تر باشند، دی الکتریک بودن آنها است. به این معنا که در برخی از مدل های این کلاه، از مواد عایق استفاده شده است. به همین جهت نیز کارگرانی که با برق سر و کار دارند می توانند از آنها حین کار استفاده کنند. این ویژگی طبیعتاً قیمت این کلاه را افزایش خواهد داد. اما اگر شغل شما به گونه ای است که احتمال برق گرفتگی وجود دارد توصیه می کنیم از این تجهیزات استفاده کنید. رنگ بندی کلاه ایمنی JSPدارای تنوع بالایی است و می توانید آن را در رنگ های سبز، آبی، طوسی، قرمز و ... پیدا کنید.

    ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، آماده ی دریافت سفارشات مشتریان عزیز در تیراژ بالا است. اگر می خواهید کلاه ایمنی JSP خریداری کنید می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه اینترنتی با مناسب ترین قیمت ها و همراه با ضمانت نامه آن را تهیه نمایید.

    jsp

    malihe
    چهارشنبه 25 تير 1399 - 13:48
    بازدید : 333
    برچسب‌ها : کلاه ایمنی jsp,

    یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده وازم ورزشی پارکی برند SODEX SPORT است. این برند در تولید لوازم ورزشی داخل سالن نیز فعال می باشد.

    تجهیزات پارک

     

    برند lifefitness از جمله برندهای فال در زمینه تولیدانواع تجهیزات ورزشی است. این برند نیز به تازگی در زمینه تولید وسایل ورزشی فعالیت می نماید.

    تجهیزات پارک

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات و سایل ورزشی پارکی در ایران است. این برند با استفاده از بهترین تکنولوژی محصولات خود را تولید می نماید.

    تجهیزات پارکی

    inter-play از جمله برندهای معتبر تولید کننده تجهیزات ورزشی پارکی است. این برند حتی برای معلولین نیز وسایل ورزشی پارکی طراحی و تولید می کند.

    تجهیزات پارکی

    free kids از دیگر برندهایی است که در زمینه تولید انواع وسایل بازی و وسایل ورزشی پارکی در انگلستان فعالیت دارد. استفاده از رنگ های شاد از ویژگی های بارز این برند است.

    تجهیزات پارکی

    malihe
    شنبه 21 تير 1399 - 20:10
    بازدید : 376

    نیمکت چوبی برند sunjoygroup با طراحی ساده و در عین حال کاربردی توانسته است در بین بهترین نیمکت های شهری قرار بگیرد.

    نیمکت

    از دیگر برندهای فعال در زمینه تولید نیمکت فلزی باغی، برند husson است. این برند با تولید زیباترین انواع نیمکت فلزی مناسب باغ و ویلا توانست در بین برترین های سال قرار گیرد.

    نیمکت

    ایمن ترافیک کالا تولید کنندهانواع نیمکت شهری، نیمکت فلزی، نیمکت بتنی و سیمانی است. این برند علاوه بر تولید انواع نیمکت نصب آنها را نیز بر عهده می گیرد.

    نیمکت

    برند ETE در زمینه تولید نیمکت های بتنی، سنگی و سیمانی مشغول است. نیمکت های سیمانی و بتنی برای قرار گرفتن در محیط شهر و مخصوصا در شرایط آب و هوایی مرطوب بهترین گزینه هستند.

    نیمکت

    برند Urbadis با تولید انواع نیمکت شهری به معروفیت رسید. این برند با تولید این نیمکت پارکی توانست در بین بهترین ها قرار گرفت.

    نیمکت

    malihe
    چهارشنبه 18 تير 1399 - 2:56
    بازدید : 333
    برچسب‌ها : نیمکت,

    تابلوی خیابان یک طرفه

    فروش تابلوی ترافیکی در ابعاد گسترده انجام می شود. یکی از مهمترین انواع تابلو تابلوی خیابان یک طرفه است. تابلو خیابانیک طرفه از آن دست تابلوهای راهنمای مسیر است که همه ما با آن مواجه شده ایم و احتمالا مثل بسیاری از افراد دیگر، نحوه پارک در خیابانیک طرفه و یا قوانین خیابانیک طرفه ذهن ما را به خود مشغول کرده باشد.

    خیابان یک طرفه معمولا به این منظور طراحی می شود تا به افزایش سرعت ترافیک عبوری خودروها کمک کند. اما علی رغم اینکه در خیابانیک طرفه تمامی وسایل نقلیه در یک جهت و هم راستای هم حرکت می کنند، برخی مطالعات نشان داده که یک طرفه کردن خیابان ها و در مجموع اقدامات این چنینی کمکی به کم شدن بار ترافیک و یا افزایش سرعت خوردروها نکرده است. بدتر از آن مواجه شدن رانندگان با تابلو خیابانیک طرفه است. در کنار تمامی این ها نا خشنودی ساکنین محلی است که آمارها نشان می دهند برای پارک و یا تردد معمولا دچار مشکل می شوند و اینطوربه نظر می رسد که مواجه شدن با تابلو ترافیکی خیابانیک طرفه مساوی با در هم کشیدن اخم های بسیاری از شهروندان باشد. با وجود تمام این موارد، کارشناسان براییک طرفه کردن مسیرها دلایل خود را دارند و اینطور ادعا می شود که این مسائل تخصصی، در کنترل ترافیک کلان شهری، به ویژه مراکز شهرها کارآمد خواهد بود. برخی از اهداف و دلایلی است که متخصصان برای یک طرفه کردن بعضی خیابان ها دارند که انصافا بعضی از آن ها قابل تامل اند:

    • در صورتی که خیابان چنان باریک باشد که عبور خودروها در دو جهت یا امکان پذیر نیست و یا ممکن است منجر به ترافیک بیشتر و یا حادثه شود.
    • در خیابانیک طرفه کنترل بیشتری بر خودروهای عبوری مخصوصا محله های مسکونی صورت می گیرد.
    • با این اقدام می توان به راحتی برایعبور دوچرخه مسیری اختصاصی را در نظر گرفت. برای اتوبوس، آمبولانس، ماشین های آتش نشانی و...
    • آسان شدن تردد برای تمامی عابران پیاده و سواره در مناطقی که تراکم بالایی از وسایل نقلیه و عابران پیاده دارد.
    • افزایش سرعت، روان شدن ترافیک، کاهش تراکم آن و...
    • کنترل و آرام کردن ترافیک به خصوص در مراکز تاریخی شهرها
    • استفاده بهینه و تمام عیار از مسیر
    • ایجاد مسیر عبور راحت و کنترل شده برای مواردی مانند پارکینگ ها و...

    در خیابان یک طرفه کدام سمت باید پارک کرد؟

    گاهی رانندگان برای پارک کردن در مسیریک طرفه دچار سردرگمی می شوند و احتمالا در آن لحظات که ترس از جریمه شدن و تخلف، مکثی طولانی برای راننده ایجاد می کند، شما هم که باشید در یک آن تمامی آیین نامه راهنمایی و رانندگیرا در ذهن زیر و رو می کنید که کدام ماده و کدام تبصره بود که... ولی مثل بسیاری از افراد هیچ چیزی پیدا نمی کنید. در واقع هیچ اشاره ای به چنین موردی در آیین نامه نشده! شاید تنها مواردی که بچه زرنگ های کلاس آیین نامه حفظ باشند دو گزینه زیر است:

    ماده 122 در راه هاییک طرفه رانندگان وسیله نقلیه باید در جهت و مسیر مجاز عبور کنند و حرکت بر خلاف مسیر تعیین شده به هر شکل ممنوع است. ماده 153 در راه هاییک طرفه برای گردش به چپ، رانندگان موظف اند وسیله نقلیه را به منتهی الیه چپ خیابان هدایت و سپس به چپ گردش کنند. و دیگر هیچ!

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی است. نصب و گارانتی محصولات ازدیگر خدماتی است که توسط این برند اراده می شود.

    یک طرفه

    malihe
    دوشنبه 16 تير 1399 - 15:59
    بازدید : 415

    بهترین برندهای تولید کننده دستکش کار

    برند CLC از بزرگترین تولید کننده تجهیزات ایمنی است. این برند با تولید انواع دستکش ایمنی توانسته است در بین بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی قرار گیرد.

    دستکش

    Mechanix تنها در زمینه تولید انواع دستکش ایمنی فعالیت دارد. این برند در سال 2020 توانست جزء بهترین برندهای تولید کننده دستکش کار باشد.

    دستکش

    ایمن ترافیک کالا تولیدکننده انواع دستکش ایمنی است. این برند با تولید و گارانتی محصولات خود توانسته است قدم های مثبتی بردارد.

    دستکش ایمنی

    Ironclad General نیز دیگر برند تولید کننده دستکش کار است. این برند نیز توانست با تولید یک دستکش بسیار کاربردی و مستحکم در بین بهترین ها باشد.

    دستکش ایمنی

    دو دستکش ایمنی از برند G &F در سال 2020 جزء بهترین دستکش های کار قرار گرفتند. این برند در زمینه تولید دستکش ایمنی فعالیت های گسترده ای دارد.

    دستکش ایمنی

     

     

    malihe
    يکشنبه 15 تير 1399 - 21:37
    بازدید : 325
    برچسب‌ها : دستکش ایمنی,

    انواع تجهیزات ورزشی پارک

    امروزه لوازم ورزشی پارک بسیار متنوع شده اند و قیمت وسائل ورزشی پارک به حدی رسیده است که هر فردی بتواند آن را خریداری نموده و در محل مورد نظر خود نصب نماید. در صورتی که تصمیم به استفاده از آنها را دارید باید نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را بدانید و اطلاع داشته باشید که هر کدام برای تقویت چه عضله ای طراحی شده اند. بهتر است بدانید این وسایل ورزشی طبق استانداردهای جهانی توسط شرکت های تولید کننده نظیر ایمن ترافیک کالا تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید تا برای ورزش از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است با نحوه استفاده هر کدام از این وسایل آشنا شوید. در این جا قصد داریم تعدادی از مهمترین لوازم ورزشی پارک را به شما معرفی نموده و نحوه کار با آن ها را آموزش دهیم.

    لیفت نشسته (پرس سینه نشسته)

    این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

    دستگاه تخته شکم

    از دستگاه تخته شکم برای دراز نشست رفتن در پارک استفاده می شود. دراز نشست نقش مهمی در تقویت عضلات شکمی دارد. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که بتوانید پای خود را میله محکم نمایید و به راحتی حرکت دراز نشست را انجام دهید. در صورتی که قصد لاغری با وسایل ورزشی پارک را دارید استفاده از دستگاه دراز نشست را باید بیشتر مد نظر قرار دهید.

    دستگاه ماساژور

    این دستگاه را می توانید در انتهای کار مورد استفاده قرار دهید. رول های برجسته این دستگاه این امکان را می‌دهند که بتوانید عضلات ناحیه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نمایید.

    پرس پا

    اين وسيله ورزشي پارکي نيز براي بدنسازي و فرم دهي به بدن طراحي شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روي صندلي مي نشينيد و با پاها خود را به عقب و جلو هول مي دهيد. با اين کار مي توانيد عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقويت نماييد. اگر از افرادي هستيد که زانو درد داريد و وزنتان سنگين است بايد با احتياط بيشتري اين ورزش را انجام دهيد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انوع مبلمان شهری در تولید انواع ست ورزشی پارکی نیز فعالیت دارد. این برند با گارانتی محصولات خود کیفیت آنها را تضمین می نمایند. درضمن در صورت نیاز به نصب این تجهیزات می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لوازم ورزشی

    malihe
    شنبه 14 تير 1399 - 23:39
    بازدید : 383

    بدون شک مهمترین نیاز یک کارگر که دائم در حال حرکت و فعالیت است، داشتن لباسی سبک، راحت و در عین حال با کیفیت می باشد. چرا که معمولا ناچار است در بیشتر ساعات شبانه روز، لباس کار خود را بر تن داشته باشد. لباس کار کارگری به همین منظور طراحی و به مشتریان عرضه شده است که هم بسیار راحت است و هم دارای کیفیت بالا و قیمت پایین است. لباس کار کارگری جزو تجهیزات ایمنی به شمار می رود و به دلیل اینکه از پارچه های کج راه، جهت تولید آن استفاده شده است، به عنوان محافظی در برابر آلودگی های محیطی و عایقی در برابر نفوذ مواد شیمیایی به داخل لباس می شود. در اکثر مشاغل، پوشیدن آن به عنوان یونیفرم کاری الزامی است. این امر موجب اتحاد و هماهنگی در نوع پوشش و رنگ لباس کارگران، شناسایی و تشخیص سریع آنها از دیگر افراد حاضر در مکان می شود.

    لباس کار کارگری معمولا به صورت کاپشن و شلوار کارگری طراحی و تولید می شود و دارای قیمتی مناسب می باشد. جنس این لباس از پنبه، پلی استر و کتان می باشد و قابل تولید و دوخت در رنگ های مختلف است. اغلب از ترکیب دو رنگ جهت دوخت لباس کار کارگری استفاده می شود. از دیگر مشخصات این لباس ها، تولید آنها در سایز های مختلف، دوخت با کیفیت و دو سوزنه و همچنین دارا بودن جیب هایی بر روی کاپشن و شلوار می باشد. لازم به ذکر است، قیمت لباس کارگری بر اساس جنس و سایر مشخصات آن متفاوت است. ایمن ترافیک کالا با عرضه انواع لباس ارزان قیمت شما را در انتخاب و خرید لباس کار کارگری مورد نیازتان یاری می کند. در صورتی که قصد خرید دارید و نیاز به کسب اطلاعاتی در زمینه قیمت ها دارید، شما را به مطالعه مقاله لیست قیمت ها، دعوت می کنیم.

    لباس کار

    malihe
    شنبه 14 تير 1399 - 14:39
    بازدید : 410
    برچسب‌ها : لباس کار کارگری,

    انواع سرعت گیر

    بر حسب مشخصات ساختاری همچون ابعاد سرعت گیر، جنس تشکیل دهنده و ارتفاع، سرعت گیر ها انواع مختلفی داشته و بر حسب نوع هر یک مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند. از جمله متداول ترین انواع سرعت گیر ها را می توان موارد زیر عنوان نمود:

    سرعت گیر پلاستیکی

    سرعتگیر پلاستیکی دوام و ماندگاری بالایی در شرایط محیطی داشته و به علت نوع ساختار آن، می تواند در هر شرایط جوی سازگار باشد و مستهلک نگردد. جنس سرعت گیر پلاستیکی از نوع پلیمر های مقاوم بوده و در اثر عبور ماشین آلات و خودرو ها به خوبی از سرعت بالای آنها کاسته، ضربه منفی را دفع می کند و به خودرو نیز آسیب نمی رساند. خاصیت شبرنگ و رنگ هشدار دهنده سرعت گیر پلاستیکییک راهنمای عالی برای رانندگان خودرو به هنگام شب می باشد. این گونه از سرعتگیر ها از قیمت پایین تری نسبت به نوع لاستیکی برخوردار هستند و عمده مصرف آنها در محیط هایی با آب و هوای متعادل و معابر درون شهری می باشد.

     

    سرعت گیر لاستیکی

    این گونه از سرعتگیر ها از دوام و عمر بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی آن برخوردار بوده و به همان نسبت نیز قیمت بالاتری نیز دارند. سرعتگیر لاستیکی به راحتی نصب و جدا شده و به همین علت یک سرعت گیر عالی برای مناطق سردسیری است، که نیاز مبرم به برف روبی از سطح جاده احساس می شود. دوام و سازگاری تجهیزات ترافیکی لاستیکی به میزان بالایی توان مقاومت در برابر عبور خودرو های سنگین داشته و به همین لحاظ می توانند به صورت گسترده در جاده های برون شهری، بزرگراه ها و پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. سرعتگیر لاستیکی در برابر تابش آفتاب مناطق گرمسیری مقاوم است و به راحتی ذوب نمی شوند.

    ارتفاع استاندارد سرعت گیر لاستیکی 7-10 سانتی متر و عرض ان 30 سانتی متر می باشد. حداکثر وزن استاندارد آن نیز 8000 گرم بوده و می تواند فشاری بیش از 50 تن را تحمل کند، رنگ سازنده این سرعتگیر ها عموما مشکی و شبرنگ می باشد. جنس سازنده این نوع از سرعتگیر ها از لاستیک درجه یک مقاوم به ضربه می باشد. در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته شده و به دلیل تحمل فشار فیزیکی بالا در پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

    سرعت گیر آسفالتی و بتنی

    جنس تشکیل دهنده این گونه از تجهیزات ترافیکی از بتن، آسفالت و سنگ بوده و به همین علت نصب آن به صورت دائمی انجام پذیر است، نیازی به تعمیرات پس از نصب ندارند و می توانند در برابر عبور ماشین آلات بسیار سنگین مقاومت و دوام بالایی داشته باشند.

    کلام آخر

    در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع سرعتگیر را سفارش دهید. این مجموعه این امکان را فراهم آورده که بعد از خرید اینترنتی نصب تجهیزات توسط افراد متخصص انجام شود.

    malihe
    پنجشنبه 12 تير 1399 - 2:59
    بازدید : 369

     

    بهترین برندهای تولید کننده کلاه ایمنی در دنیا

    PYRAMEX یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده تجهیزات ایمنی است. این برند توانسته است با بهره گرفتن از تکنولوژی یکی از بهترین انواع کلاه ایمنی کارگری را وارد بازار نماید.

    کلاه

    MSA از دیگر برندهای فعال در زمینه تجهیزات ایمنی، ساختمانی و تولیدی است. این برند نیز در سال 2020 کلاه ایمنی با ظاهری ساده اما مستحکم تولید نموده است. این کلاه در میان بهترین کلاه های ایمنی سال قرار دارد.

    کلاه

    ایمن ترافیک کالا یکی از برندهای تولید کننده کلاه ایمنی در ایران است. این برند با تولید کلاه های خود از بهترین متریال و تکنولوژی روز دنیا توانسته است محصولاتی با کیفیت از هر لحاظ تولید نماید.

    کلاه

    Lift Safety نیز از دیگر برنددهای تولید کننده کلاه ایمنی و دستکش ایمنی است. یکی از کلاه های ایمنی تولید شده توسط این برند توانسته است استانداردهای لازم را به دست بیاورد و درمیان بهترین کلاههای ایمنی سال قرار گیرد.

    کلاه

    Honeywell یک برند آمریکایی است که در تولید انواع تجهیزات ایمنی فعالیت دارد. این برند با تولید کلاه ایمنی فایبرگلاس توانسته است در بین برترین های سال 2020 قرار گیرد.

    کلاه

    malihe
    سه شنبه 10 تير 1399 - 23:07
    بازدید : 334
    برچسب‌ها : کلاه ایمنی,

    Carhartt از سال 1889 در زمینه تولید انواع لباس کار مشغول به فعالیت است. این برند امروزه از نام آشناترین برندهای تولید لباس ایمنی می باشد.

    لباس کار

     

    Stan ray از دیگر برندهایی است که در زمینه انواع لباس های کار و دیگر انواع لباس، فعال است. این برند امروزه انواع لباس کار برای فصول مختلف را ارائه می دهد.

    لباس کاز

    ایمن ترافیک کالا نیز با تولیدانواع لباس کار و تجهیزات ایمنی در ایران محصولات با کیفیت روانه بازار نماید.

    لباس کار

    Engineered garments نیز از دیگر برندهای مطرح در زمینه تولید لباس کار است. این برند بیشتر در زمینه تولید لباس کار مهندسی تبحر دارد.

    لباس کار

    Orselow از دیگر برندهای فعال در زمینه لباس کار است. این برند در زمینه انواع لباس کار حرفه ای و خلبانی مشهور است.

    لباس کار

    malihe
    يکشنبه 8 تير 1399 - 18:29
    بازدید : 399
    برچسب‌ها : لباس کار,

    کاربرد کفش ایمنی

    هر شغل کفش مناسب برای خود را دارد و طراحی آن کفش دقیقا باید متناسب با حرفه شخص و حتی ساختمان پای آن فرد باشد تا فرد بتواند به راحتی حداقل برای 8 ساعت به طور دائم کفش را به پا داشته و بدون مشکل و درد در پا بتواند به کار خود ادامه دهد. همه کارگران در زمینه‌های مختلف باید با خرید کفش ایمنی مناسب و استفاده از آن از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنند. اما این خطرات چه هستند؟ خطرات پرتاب اشیا از ارتفاع روی پا کارگران، خطراتی مانند نفوذ مواد داغ حاصل جوشکاری، مایعات خورنده به داخل کفش ایمنی، شوک الکتریکیو حتی قرار گرفتن پا در آب و یا سرما در مدت زمان طولانی و...از جمله خطرات احتمالی این گونه مشاغل محسوب می شوند. برخی مشاغل مانند جوشکاری باید از کفش مخصوص جوشکاری استفاده کنند زیرا پاشیدن ذرات در حین جوشکاری روی کفش غیر ایمن، باعث سوراخ شدن و آسیب رساندن به پا می شود. علاوه بر کفش جوشکاری فرد باید از دستکش ایمنی مخصوص این حرفه جهت حفظ ایمنی خود استفاده نماید.

    حفاظت فردی چیست؟

    چیزی که در جهان صنعت تحت عنوان اچ اس ای (HSE) شناخته می شود، در واقع مجموعه قوانین و قراردادهایی است که برای حفاظت فردی در موازات با حفاظت از طبیعت وضع شده اند. این نام از حروف ابتدایی بهداشت (Health), ایمنی (Safety) و محیط زیست (Environment) برداشته شده و نشان می‌دهد که مقوله ی ایمنی بحثی بسیار گسترده و مهمی است که توجه به آن الزامی است. یکی از محیط های پر مخاطره برای کارکنان، محیط کارگاهی و صنعتی است. به واسطه استفاده از ماشین آلات خطرات بسیاری سلامت کارکنان را تهدید می کند. به همین دلیلکارشناسان برای حفظ ایمنی و سلامت کارکنان استفاده از تجهیزات ایمنی کارگاهی استاندارد را توصیه می کنند.

    ویژگی های کفش ایمنی مناسب

    کفش ایمنی مناسب باید ویژگی های مناسبی داشته باشد تا بهترین کارایی را داشته باشد. به عنوان مثال مهم‌ترین نکته برای کفش ایمنی ارگونومیک بودن آن است که برای استفاده های طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند، البته بدون آن که پاها اذیتشود. به هرحال متخصصان، پا را قلب دوم می نامند و اهمیت دادن به آن ضامن سلامتی است. مجموعه ای متراکم از عصب ها و رگ‌ها حساسیت زیادی در طراحی کفش ها ایجاد کرده است. استفاده از برآمدگی های متناسب کمک می کند تا وزن بدن به طور مساوی در همه ی قسمت های کف پا تقسیم شود و به این ترتیب کم ترین میزان فشار به پا تحمیل شود.

    کلام آخر

    در فروشگاه ایمن ترافیک کالا می توانید تنوع زیادی از انواع کفش کار را شاهد باشید. این مجموعه تولید کننده انواع کفش کار در ایران است.

    فروشگاه ایمن کالا

    malihe
    يکشنبه 8 تير 1399 - 15:38
    بازدید : 413

    timberlandدر سال 2020 توانسته است بهترین پوتین کار را تولید و وارد بازار جهانی نماید. این برند از دیرباز در زمینه تولیدانواع کفش کار فعالیت می نمود.

    کفش کار

     

    newbalance از دیگر برندهای تولید کننده کفش کار است که در سال 2020 توانسته است کفش کاری بسیار مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی تولید نماید.

     

    کفش کار

     

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده کفش کار ایرانی است که موفق به تولید بهترین انواع کفش کار شده است. این برند تنوع بسیار زیادی از انواع کفش کار را تولید و به بازار عرضه نموده است.

    کفش کار

     

    برند keen نیز با تولید این کفش کار زنانه توانست در بین بهترین تولید کنندگان کفش کار در جهان قرار بگیرد. البته این برند در تولید کفش کار مردانه نیز فعالیت می کند.

    کفش کار

    مجموعه skechers توانسته است در سال 2020 دومین کفش کار جهان را تولید و به بازار عرضه نماید. این برند سالیان درازی است که در زمینه تولید انواع پوتین و کفش کار فعالیت می کند.

    malihe
    شنبه 7 تير 1399 - 18:08
    بازدید : 475
    برچسب‌ها : کفش کار,

    وسایل ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

    همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و .... نیز از استفاده نمایند. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ راهنمایی، سرعت گیر، انواع تابلو راهنمایی، استوانه، کله قندی و بشکه جدا کننده در ایران فعالیت می کند. این شرکت شرایطی فراهم آورده است که بتوانید بدون واسطه و صرف زمان و هزینه بیش از اندازه تنها با چند کلیک تجهیزات مورد نیاز خود را در محل تحویل بگیرید.

    در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

    1-چراغ راهنمایی

    در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع چراغ راهنمایی در رنگ های مختلف را تهیه نمایید. علاوه بر تعدد رنگ های چراغ ها، این مدل در نوع منبع تغذیه نیز با هم تفاوت دارند، شما این امکان را دارید که بین چراغ راهنمایی سولار که منبع تغذیه آن نور خورشید است و انواع چراغ راهنمایی برقی مناسب ترین را انتخاب نمایید. البته چراغ های سولار قیمت بیشتری دارند اما از آنجایی که هزینه برق در آن وجود ندارد می توانید صرفه جویی مناسبی انجام دهید. این چراغ ها شامل فلاشر های جهت دار نیز می شود. رنگ این فلاشر ها و منبع تغذیه آنها با هم متفاوت است.

    2-سرعتگیر

    از مهمترین تجهیزاتی که برای کنترل سرعت درمسیرهای خلوت استفاده می شود سرعتگیر است. سرعتگیرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد آن از متریال متفاوت و در رنگ های متفاوتی ساخته می شوند. سرعتگیرهای تولید شده در شرکت ایمن ترافیک کالا همگی از انواع لاستیکی و پلاستیکی هستند و به با پیچ به زمین نصب می شوند. اگر در پارکینگ های طبقاتی و یا مسیر مجتمع های مسکونی خود نیاز به انواع سرعتگیر دارید می توانید با شماره های داخل فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید تا علاوه بر تحویل محصول، فردی به عنوان نصاب در محل حاضر شده و سرعتگیر شما را در محل مورد نظر شما نصب نماید. سرعتگیر از متریال مقاوم در مقابل فشار و ضربه ، ساخته می شود. این محصولات مانند یک پازل در کنار هم پیچ می شود. نوار زرد رنگ میان آن در شب و تاریکی دید خوبی به راننده می دهد.

    کلام آخر

    در فروشگاه ایمن ترافیک کالا می توانید انواع تجهیزات ترافیکی مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک خریداری نمایید. محصولات شرکت همگی دارای گارانتی هستند. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    فروش انواع تجهیزات ترافیکی

    malihe
    سه شنبه 3 تير 1399 - 21:21
    بازدید : 382

    اهمیت مبلمان شهری

    با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند. نوعی از مبلمان شهری برای زیبا نمودن شهر استفاده می شود مانند انواع گلدان، المان های فصلی، آیینی، مذهبی و ... اما بیشترین  کاربرد مبلمان شهری برای ایجاد آسایش در میان ساکنان شهر است. وسایلی همچون انواع نیمکت، وسایل بازی کودکان، تاب و سرسره، وسایل ورزشی و ... شامل این موارد می شود. علاوه بر شهر استفاده از این تجهیزات در شهرک ها، مجتمع ها، باغ، ویلا، مهد کودک و ... نیز مناسب به نظر می رسد. ایمن ترافیک کالا با طراحی و تولید انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که با خرید انواع مبلمان شهری، آنها را در مکان مناسب نصب نمایید. استفاده از تجهیزات ورزشی، وسایل بازی و تاب و سرسره در مجتمع های مسکونی، اداری، تفریحی، پاساژها و ... اسباب رفاه بیشتری ساکنان را فراهم می کند. در ادامه بیشتر با مبلمان شهری که توسط ایمن ترافیک تولید می شود آشنا خواهید شد.

    نیمکت

    نیمکت های شهری در خیابان ها، پارک ها، داخل پاساژها و ... مکانی هستند که شهروندان ساعتی روی آن نشسته و استراحت می کنند. استفاده از این نیمکت ها در باغ و ویلا نیز می تواند شرایطی ایجاد کند که دقایقی را با خانواده سپری کرده و از آب و هوای خوب آن استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با فروش بدون واسطه انواع نیمکت چوبی، فلزی، چدنی، بتنی و ... به شما کمک می کند با کمترین هزینه اسباب راحتی اطرافیانتان را فراهم آورید. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصاب با تجربه به محل مورد نظر شما اعزام شود.

    گلدان

    گدان ها زیبایی بخش شهر هستند. قرار دادن گل و گیاهان طبیعی و مصنوعی در آن می تواند فضای زیبایی را ایجاد نماید و چهره شهر را تغییر دهد. البته شما نیز می توانید با خرید انواع گلدان بتنی، سنگی، پلاستیکی، فلاور باکس و ... از فروشگاه ایمن ترافیک فضای مجتمع تجاری، اداری و مسکونی خود را زیباتر از قبل نمایید. این محصولات از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و شرکت ایمن ترافیک کالا این محصولات را ضمانت می نماید. تنوع گلدان های این فروشگاه به قدری زیاد است که شما را شگفت زده خواهد کرد. تنها کافی است که محصولات ما را بررسی نموده و یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید بدون واسطه انواع کلدان و نیمکت را خریداری نمایید. با مقایسه انواع محصولات ما در این سایت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

    malihe
    سه شنبه 3 تير 1399 - 12:15
    بازدید : 383

    ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی

    آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایش یافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید.

    انواع لباس کار ایمنی

    لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

    البته جنس پارچه نیز در انتخاب شما موثر است برای مثال اگر مکانیک هستید و یا در حرفه ای مشغول به کار هستید که با روغن سر و کار دارد باید از لباس هایی با پارچه های فلامنت استفاده کنید. روغن از این نوع لباس عبور نمی کند. بد نیست بدانید لباس کار ایرانخودرویی این ویژگی را دارد. اگر در محیط های گرم مشغول به کار هستید از لباس هایی با پارچه های نازک تری استفاده کنید.

    انواع کفش کار

    شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. اگر این افراد حین کار از کفش های ایمنی مخصوص کار استفاده می کردند اینک می توانستند به در حرفه خود مشغول به کار باشند. این کفش های ایمنی در قسمت پنجه اسکلت فلزی دارند و در رویه آنها از چرم مقاومی استفاده شده است. از این رو در صورت افتادن اجسام روی انگشتان پا مشکل برای انگشتان ایجاد نمی شود. اگر محیط کار شما روغنی است احتمال لیز خوردن کارکنان افزایش می یابد پس باید از کفش کاری که در کف خود دارای آج های مناسب است استفاده کنید. کفش کار ضد برق گرفتگی نیز یکی از بهترین تجهیزات ایمنی برای برقکاران است و توصیه می شود حتما از آن استفاده نمایید.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

    فروش انواع تجهیزات ایمنی

    malihe
    دوشنبه 2 تير 1399 - 2:18
    بازدید : 396

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 84
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه